Tehnologie avansată de înaltă frecvenţă, o inovaţie în intervenţiile estetice și dermatologice

Cu o experienţă de peste 20 ani compania LOKTAL aduce pe piaţa românescă o platformă revoluţionară bazată pe reproducerea unor indicații estetice, dermatologice şi chirurgicale diferite, o alternativă a Laserului Fracţionat şi Plasmei, având în plus Radiofrecvenţa Pulsată (RF Pulsat).

acum 9 luni | Cititi articolul

Chirurgia estetică a buzelor - lip service – îmbătrinirea și rejuvenarea buzelor- soluții de ultimă oră!

Buzele sunt punctul central de interes al feței, fiind în mod particular afectate de îmbătrinire, datorită pielii foarte fine ce le acoperă. Fiind sursa producerii sunetului și a comunicării, buzele au fost mereu punctul de interes central al feței, având un rol important deoarece ele zâmbesc, sărută, se strâmbă sau coboară în jos când ne supărăm. Ultimele tehnici de rejuvenare a buzelor sunt capabile să le mărească, să le hidrateze, să le schimbe forma, să le accentueze conturul sau să le redea frumuețea din tinerețe.

acum 9 luni | Cititi articolul

Hidrosadenitis suppurativa

Hidradenitis suppurativa (HS) este o afecţiune cutanată inflamatorie cronică, recurentă, debilitantă, care afectează cu precădere zonele cu densitate mare de glande apocrine, inclusiv regiunea anogenitală. Mai poartă numele de acneea inversă, denumire ce sugerează ocluzia foliculilor cu localizare inversă faţă de cei afectaţi în acneea vulgară. Cu toate acestea, la pacienţii cu HS secreţia de sebum nu este crescută.

acum 4 luni | Cititi articolul

Terapia care ajută pielea să se repare singură: SkinNeedling (terapia de inducție a colagenului)

Ace foarte fine perforează uniform suprafața pielii și crează micro-canale în epiderm și în dermul papilar/reticular mediu. Lezarea minimă și controlată a pielii are 2 efecte imediate:

acum 4 luni | Cititi articolul

Doi ani cu produsele IBSA - experienţa profesională

Noile cerinţe din domeniul medicinii estetice în ceea ce priveşte procedurile cu acid hialuronic, nu se axează doar pe îndemânarea injectorului ci şi pe tipul de produse specifice folosite.

acum 4 luni | Cititi articolul

Crioterapia cu azot lichid în leziunile cutanate

Crioterapia cu azot lichid ca şi metodă de tratament în lumea medicală apare la sfârşitul secolului XIX, când Campbell White raporta utilizarea de aer lichefiat în diverse dermatoze ca: lupusul cronic, sancroid, veruci vulgare, nevi şi ulcere de gambă. Azotul lichid pur ajunge a fi utilizat în anul 1950, dovedindu-şi superioritatea atât ca efect dar şi ca siguranţă faţă de dioxidul de carbon şi mai ales faţă de oxigenul în stare lichidă. De atunci, criochirurgia se dezvoltă acoperind multe ramuri ale medicinii: dermatologie, chirurgie oncologică, gastroenterologie, urologie, pneumologie/bronhoscopie.

acum 4 luni | Cititi articolul

Tehnologie cu plasmă pentru regenerare dermică

În timp ce interesul pentru regenerarea dermică crește, actual există o tendință spre metode de tratament minim invazive. Metodele sigure şi mai puţin anevoioase sunt din ce în ce mai căutate. Urmând acest trend, o nouă tehnologie bazată pe producerea şi utilizarea de plasmă fizică oferă posibilitatea unei serii de tratamente foarte promițătoare.

acum 4 luni | Cititi articolul

Carboxytherapia

Carboxytherapya este o metodă non-invazivă de injectare a dioxidului de carbon (CO2) în țesuturi. Folosirea dioxidului de carbon nu este considerată o metodă nouă, sunt publicații medicale încă din anii 1930 despre utilizarea CO2 în practica medicală. Procedura a devenit mai populară în ultimii 10 ani datorită eficienței crescute și siguranței dioxidului de carbon.

acum 4 luni | Cititi articolul

Dermato-alergologia ca pasiune mistuitoare

Ca să vă răspund, ar trebui să facem o mică incursiune în parcursul meu profesional. Ca medic stagiar la Călărași, în timpul stagiului de medicină de întreprindere m-am apropiat mult de Medicina muncii, pe care mi-am și ales-o ca specialitate.

acum 4 luni | Cititi articolul

Apa salină şi nămolul sapropelic din Lacul Techirghiol, ingredientele cheie în formulele produselor cosmetice Techir

Techir este brand-ul autohton producător de game cosmetice şi terapeutice, ce valorifică în compoziţia lor mineralele active ale apei saline şi ale nămolului sapropelic din inima miraculosului lacul Techirghiol.

acum 4 luni | Cititi articolul

Tixel Laserele convenţionale vor deveni istorie

Tixel (Novoxel, ISRAEL) reprezintă o inovaţie în tehnologia fracţionată de rejuvenare a pielii bazată pe un sistem de ablaţie termo-mecanică şi se adresează problemelor legate de fotoîmbătrânire, modificările de textură şi tonus al pielii, alternantele de culoare, cicatricile postacnee, dar şi ridurilor profunde şi liniilor fine.

acum 4 luni | Cititi articolul

Dermatita atopică – noutăţi fiziopatologice şi terapeutice

Dermatita atopică la copil şi adult tinde să devină o problemă de sănătate publică.Toate rapoartele din literatură indică o continuă creştere a incidenţei acestei afecţiuni în ţările dezvoltate sau în curs de dezvoltare. Estimarea pentru românia ajunge la 15 – 20% dintre nou-născuţi.

acum 4 luni | Cititi articolul

Dermatită de contact prurigo-like la vopseluri textile: o abordare homeopatică

Un studiu retrospectiv al fișelor a 49 de pacienți, testați cu Bateria Standard Europeană completată cu amestecul de vopseluri textile (Textile dye mix-TDM) și cele opt componente ale sale (Disperse Blue 35, Disperse Orange 1, Disperse Orange 3, Disperse Red 1, Disperse Red 17, Disperse Yellow 3, Disperse Blue 106, Disperse Blue 124) [2], a fost efectuat.

acum 4 luni | Cititi articolul


„Dermatologia coexistă cu multiple alte afecţiuni, iar fără multidisciplinaritate nu ar putea să existe în mod special”

Am putea spune că sunt o serie întreagă de noutăţi legate de terapia oncologică în dermatologie. S-a dezvoltat mult în ultimii ani, şi discuţiile vor fi legate de terapiile biologice, terapiile moleculare care sunt revoluţionare mai ales în domeniul melanomului malign.

acum 4 luni | Cititi articolul

„Participarea EADV la Congresul Naţional de la Sinaia reprezintă o recunoaştere a valorii specialităţii noastre, a Societăţii Române de Dermatologie şi a Congresului Naţional”

Campaniile noastre au de obicei două linii: Prima este cea de educaţie a populaţiei sănătoase. Se organizează conferinţe de presă în centre universitare, acţiuni în mass-media, se tipăresc şi se distribuie flyere, postere etc. În cea de-a doua parte a campaniilor noastre încercăm să includem asociaţiile de pacienţi: să colaborăm şi să le susţinem cât se poate tocmai pentru a explica bolnavilor că avem posibilitatea să îi tratăm, trebuie doar să se adreseze medicului şi sigur, să urmeze tratamentul prescris.

acum 4 luni | Cititi articolul

„Venim în sprijinul pacienţilor noştri oferindu-le posibilitatea de a beneficia de cele mai noi produse şi servicii medicale în domeniul dermatologiei”

Principala problemă pe ca