Noua campanie Alcon pentru cristalinele Clareon PanOptix a transformat vederea în artă, în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, printr-o activare memorabilă și artistică semnată de divizia de brand experience a agenției MullenLowe.
În cadrul evenimentului care a reunit sute de specialiști în domeniul oftalmologiei în luna octombrie, la Sinaia, standul Alcon a devenit cel mai atractiv și efervescent loc datorită experienței dezvoltate de MullenLowe România. Spațiul a fost transformat într-o galerie de artă interactivă – Arta Ochilor, a cărei capodoperă era tocmai irisul fiecărui participant.
Expoziția „Arta Ochilor” a încurajat invitații să descopere abilitatea de a vedea clar orice detaliu, de la orice distanță, cu ajutorul Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale. Prin intermediul unui photobooth special, într-un tablou digital a fost expus irisul fiecăruia, alături de opere de artă de renume internațional, din diferite curente artistice. Pentru a intensifica experiența, medicii chirurgi și specialiștii în oftalmologie au fost invitați să răspundă provocării de a “privi” arta și prin ochii pacienților, care suferă de cataractă, astigmatism sau prezbiopie. Cu ajutorul a trei perechi diferite de ochelari speciali, ei au putut observa lucrările de artă din galerie prin prisma defectelor de vedere cu care se confruntă proprii pacienți. Totodată, vizitatorii standului au aflat că, în cazul cataractei, Clareon Panoptix poate corecta definitiv efectele cauzate de boală, Panoptix fiind cea mai implantată lentilă trifocală (cu 2,2 milioane de implanturi), iar în cel al astigmatismului sau al prezbiopiei, după intervenția cu cristalinele artificiale, pacientul va putea să vadă 20/20 la orice distanță.
Noua activare senzorială creată de MullenLowe pentru Alcon a oferit o experiență autentică, prin care tehnologia aplicată într-un mod creativ și inventiv a condus la o înțelegere profundă și aplicabilă a nevoilor pacienților în întâmpinarea cărora Clareon PanOptix vine cu soluții.
„Oamenii sunt iubitori de artă și apreciază să observe în detaliu ceea ce le captează atenția. Ne-am dorit să oferim această experiență medicilor, dar și să o transpunem pe cea a pacienților care nu se pot bucura de ea cu claritate, din cauza defectelor de vedere. Am îmbinat creativitatea cu oportunitatea pe care tehnologia ne-o oferă pentru a realiza nu doar o experiență senzorială, dar și un tablou relevant în materie de soluții pentru persoanele care suferă de cataractă, astigmatism sau prezbiopie, unde Clareon PanOptix devine artizanul vederii clare ”, a spus Andrei Bașa, Head of Product Experiential Division, MullenLowe România.
Originalitatea standului și inovația cristalinelor Clareon PanOptix care asigură că 99% dintre pacienți renunță la ochelari, conform studiilor Alcon, au rezultat într-o prezență memorabilă, care să impulsioneze brandul în topul alegerilor și recomandărilor medicilor în materie de soluții oftalmologice, datorită clarității excepționale a materialului glistening free, designului îmbunătățit care reduce apariția fenomenelor optice reziduale și a procentului mai mic de cataractă secundară pe care produsele le oferă.
Conceptul creativ propus de MullenLowe România a adus în lumina reflectoarelor o vedere de pus în ramă, datorată cristalinelor artficiale Clareon PanOptix care oferă o acuitate vizuală excelentă la toate cele 3 distanțe – aproape (40 cm), intermediar (60-80 cm) și depărtare (>120 cm). Noul proiect al agenției pentru clientul Alcon este dovada unei noi opere de colaborare, care se bucură de apreciere datorită viziunii artistice de promovare pentru cel mai premiat cristalin artificial.